Dagens planer

Sorry, obefintlig uppdatering. Haft mycket i huvudet ett tag nu. Hoppas det vänder snart.

Idag hade jag tänkt plugga till Inverstering & finansierings tentan som går av stapeln på torsdag. Jag vaknade kl. 13.30, inte av mig själv, D ringde. :) Annars hade jag nog vaknat en timme senare eller något, hihi. Vi hade nämligen D's mamma över på middag igår, sedan blev det en tripp in till Söder för att hälsa på systrarna och alla 6 hundar. När vi väl kom hem kollade vi på Arn - Riket vid vägens slut. Ikväll måste vi till gamla lägenheten och städa. Kommer nog bli en sen kväll idag igen.

Innan jag pluggar nu måste jag bara kolla på Stallkompisar som börjar kl. 15.35 på barnkanalen. Haha, bästa serien!


Kommentarer
Postat av: M

<3

2009-03-23 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0