Enjoy

Dagens humör: Så jävla irriterad, jävla skit läkare!
Dagens mående: Hm, inte på topp, känner mig som en fettknopp..
Dagens borde: Plugga mera, gå ut på promenad, äta nyttigt..
Dagens frisyr: Håret så långt ifrån ansiktet som möjligt.
Dagens klädsel: Svart porrigt "nattlinne".
Dagens planer: Dricka öl och snacka.
Dagens vill ha: Jobb och en häst.
Dagens längtan: Till den dagen jag blir rik.
Dagens fundering: Vad vill jag egentligen?
Dagens beroende: Fett och socker.
Dagens tråkigaste: Att jag inte sjöng för Orestes i telefonen, HAHA!
Dagens tidning: Hästtidning
Dagens låt: Dead By April - Losing You
Dagens bästa: Att Sex and the city är på tv'n just nu.
Dagens pryl: Datorn, räddaren i nöden!
Dagens bild: Studenten, två år sedan nästan precis, saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0