Sandaler från Topshop

Jag är verkligen inspirerad och motiverad nu. Sitter här vid datorn och kollar runt på massor av sidor. Jag längtar efter våren och sommaren. Synd bara att jag känner för att kolla runt just nu, nu när jag ändå inte har några pengar. Det är hårt att vara student, speciellt när man ska flytta och samtidigt köpa nya möbler. Måste hitta ett jobb snart, helst ett nära som man förhoppningsvis kan gå till. Man sparar så mycket tid på det. Jag sitter vid datorn varje dag och kollar efter jobb i närheten av lägenheten. Till slut kommer jag hitta något, man ska inte ge upp.

Men åter till saken. Kolla dessa skor från Topshop, me like. Runt 400 kr per sko tror jag dom kostar i butik. :)

Kommentarer
Postat av: joyce

hej kul att du är med å tävlar sötnos :)

Wish u luck

2009-02-16 @ 09:35:38
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0