Angelinas önskelista

Min lilla bortskämda snorunge till lillasyster, haha skoja, skriver fortfarande önskelistor och hon fyller 16 år om en månad, så då kan väl jag också skriva önskelistor från och med nu. Jag menar, när hon är 30 år kommer hon nog fortfarande att skriva önskelistor. Hon är ju smart, då får hon precis det hon vill ha. Jag ska numera också vara smart!

Angelinas önskelista:
- En häst i stil med Argentinsk Poloponny (hur som helst ett smäckert och snabbt fullblod)
- Börja spela hästpolo på Almare Stäket
- En svart Mulberry
- Hundra trisslotter, varav minst en som ger mig 1 miljon
- En lägenhet inne i stan, Söder eller Östermalm, alternativt Hammarby Sjöstad
- Ett körkort
- En svart Audi

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Janina

Haha okej din önskelista var ju lite värre än min då(a)

2009-08-23 @ 22:14:04
URL: http://lifebyjanina.blogg.se/
Postat av: Anonym

; )

2009-08-23 @ 23:00:48
Postat av: the pony

En svart Mulberry ??

2009-08-24 @ 16:30:13
URL: http://operationivy.blogg.se/
Postat av: Angelina

Men jag är ju faktiskt 5 år äldre än dig. Om 5 år ser din önskelista också ut såhär! Haha.

2009-08-24 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0