Smileface!

Jag tvättar för fullt, fattar inte att jag och Daniel kan få ihop så mycket smutstvätt. Jag undrar hur det kommer se ut sen när vi har 2-3 småttingar också som springer runt och smutsar ner sig hela tiden. Haha, jag ska vara lycklig för den tvätt jag har nu. :D

Tentan idag gick inte så bra, tyvärr. Jag kände att jag kunde en massa, men frågorna på tentan kunde jag absolut inte. Jag fattade inte ens vad dom frågade efter. :( Bättre lycka nästa gång!

Gud vad skönt väder vi har här. :D Man blir så lycklig. Jag funderar på att ta en promenad sen när Daniel kommer hem så att jag får lite sällskap. Och jag bara måste berätta att vi har flyttat in i en bastu! GOSH ALLTSÅ, det är stekhett här inne! Man kan nästan inte andas.


Kommentarer
Postat av: M

Samma här, fönster öppet hela tiden. Går inte annars

2009-04-06 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0