Provridning

Idag är det studiebesök på Karolinska i Huddinge. :) Efter det ska jag hem och byta om, sen blir det  till att åka ner till stallet och provrida. Ska rida med på en dressyrlektion, ska bli jätteroligt. Men det är lite pirrigt och nervös. Jag vet inte alls hur det kommer gå och jag vill det här så mycket, så jag hoppas verkligen att det går någorlunda bra i alla fall. Det jag oroar mig mest för är att jag inte orkar, med tanke på att alla mina muskler är borta. Men dom kommer jag ju kunna bygga upp successivt om jag börjar rida. Vi får se hur det blir. Håll tummarna för mig ikväll vid 19. ;) När jag kommer hem kan jag berätta mer om hur det gått osv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra hjärtat!

Jag höll tummarna!

2009-04-21 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0